Skriva lite ?

Ja om de ska bli något med att fortsätta blogga så kanske man ska skriva lite nu då? :)
Vet inte ritkigt vad men ska försöka...
Kan ju börja med att säga att skolan började 5 i 10 och jag kom dit lite senare för orkade inte riktigt gå upp imorse.
Tycker de känns som att vi inte gör nått i skolan längre, helt onödigt att vara där nästan. Fast senaste tiden har jag haft en heldel att göra hemma, så vet inte om de är jag som inte fattar att man ska jobba i skolan kanske?
Iallafall så kom jag hem och åt mat med min familj. Sedan gick jag och la mig och vakna för nån timme sen, hur jävla underbart skönt som helst.
Imorgon har vi praktik, har de varje torsdag&fredag nu eftersom man går i 2an nu. Jag har min praktik på skolan just för tillfället för känner att jag inte riktigt är redo för att praktisera på riktigt, va ute i 4 veckor i början på riktig men somsagt jag va inte redo för de ännu.
Så jag har ganska sköna dagar börjar halv 9 och slutar runt 2 medans alla andra börjar 7 och slutar 4. HELT OKEJ för min del! Så jag längtar inte ett dugg tills jag ska ut på riktigt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0