Vemfan bryr sig

Känner att det har segat ur med bloggandet, igen.
Men vad gör det? För vemfan bryr sig om vad man har gjort under dagen igentligen, om man nu är så intresserad så kan man ju fråga. Fast det kan ändå vara skönt att få skriva lite, kanske är kul för en själv sen i framtiden och läsa om vad man gjorde förr i tiden.

Iallafall så var jag i skolan idag, kändes som för första gången på ett halvår. Lärarna kom tillochmed fram och pressenterade sig för mig, dom tyckte också att jag hade vart borta lite mycket på senaste tiden.
Vi hade nästan inget att göra hade de inte vart för att jag var tvungen att lämna in min svenskauppgift så hade jag troligtvis vart hemma. Men nu ska jag sköta mig dom två dagar det är kvar !
Blev en sväng på tuna park på eftermiddagen med mamma och mormor, köpte en BH utan band, smycken, strumpbyxor och ilägg till mina skor så dom inte ska vara förstora för dom hade inte en storlek mindre.
Sen hem, äta och lite sådana saker. Sen nu på kvällen fick jag sms av Mathilda som tyckte jag skulle komma ut och vara med henne och Jessica, såklart man inte tackar nej till det inte ! Så kom väl hem för ett litet tag sen, nu blir det snart sova för min del känner att ögonen börjar bli tunga.
Goodnight.

Kommentarer
Postat av: beckaaaaa

JAG BRYR MIG OM DINA DAGAR, PUSSSSSSSS

2010-06-09 @ 18:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0