Två dagar kvar!

Midsommar igår då, vart väldigt bra.
Var ute i sundbyholm hos mamma och pappa som jag hade bestämt, för jag hade ingen lust att vara inne i stan och festa en massa eftersom de lär bli en hel del festande nästa vecka.
Men iallafall så vart de fest där ute, Tessan och Tommy hade massaaa folk hos sig så vi körde kubb och alla sånadär sommriga saker. Malin och jag gjorde även en varsin midssommarkrans till oss.
Har en bula i bakhuvudet nu som jag inte har en aning om vart jag fick den ifrån och jätte ont i mitt lillfinger.
Men lätt värt de för hade skitkul !

Och nu är de endast 2 dagar kvar tills vi åker, faaan vad jag längtar !
Började packa lite smått idag, vet inte riktigt hur jag ska få plats i min "lilla" väska. Men får väl trycka ner allt om de inte får plats, för kan inte ha hur många väskor och påsar somhelst med mig.
Måste upp och tvätta klockan 7 imorgonbitti, inte okej kan jag lova. Fast är ju så illa tvungen om jag ska ha rena kläder med mig.
Sen på eftermiddagen imorgon blir det att åka och handla det sista som ska med sen tror jag att vi alla skulle hitta på nått med Becka som inte ska med och som kommer sakna oss sååååå mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0