Sola solarium

Jag som trodde vi skulle sluta runt lunch idag, men nejnej vi fick inte gå hem förens vi var klara med boden och det tog längre tid än vad vi hade trott. Så halv 3 fick vi gå hem, men väldigt effektiva var vi idag iallafall.
Efter skolan blev det en sväng ut till sundbyholm med mamma, sen hem till Malin.
Malin och jag hade liksom bestämt oss för att vi skulle sola solarium idag, och så blev det också.
Sen gick vi till slottsskolan och satte oss för att återuppliva gamla minnen, då kom Henke och alla hans klasskompisar ut från matsalen och då kom jag på att dom hade niornas middag, så vi gick in och hälsade på alla lärare, fyfan vad jag saknar dom !

Imorgon blir det paintball med klassen, kan nog bli lite roligt tror jag. Om pappa orkar upp och skjutsa mig vill säga, annars får jag vara hemma för kan inte ta mig dit på något annat sätt. Men jag ska tvinga han för jag vill verkligen göra det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0