Skit väder

Jaha skolavslutning idag, känns ju inte så lockande att gå ut till skolan i klänning och klackskor nu i det här jävla skit vädret. Tur att vi inte är ute iallafall! Hade det inte varit för att jag betalat för skorna och kläderna så skulle jag lika gärna ta på mig mjukisar och en luvtröja.
Som vanligt är jag klar en halvtimme tidigare än vad jag behöver, så får bli att sitta här vid datan och vänta på att tiden ska gå. Det värsta är att jag hinner bli trött nu när jag sitter still utan att göra något, så får sätta på musik på högsta volym och bli på festhumör istället.

Ont i magen har jag också. Vaknade inatt och mådde jätte konstigt, helt kallsvättig, skakig och mådde illa. Trodde nästan att jag skulle bli magsjuk tills idag. Men som tur är så blev jag inte det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0