Lite fail

Henkes avslutning var väl inte världens roligaste, ganska så fail att man inte hörde alls av det gubben som pratade sa. Och när två tjejer spelade gitarr och sjöng så hördes inget alls utav det.
Hoppas min blir bättre imorgon, Amanda och hennes körkompisar ska ju "uppträda" till abba och grejer, HAHA!
Kan ju lova att mina fötter kommer vara riktigt döda imorgon, för har skitont efter att haft dom på mig i ca 2 timmar bara ioförsig så stog jag upp hela tiden i kyrkan, så kanske blir bättre när man sitter lite också. Men de får bli att ta med sig ett par extra skor som man kan byta till i värstafall.
Blir hem till Malin direkt efter avslutningen och börja suuuupa!
Men nu ska jag lägga mig, måste upp klockan 6 imorgon om jag ska hinna fixa mig och allt. Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0