Ändrade planer

Igår då, så tog Ronja studenten. Blev studentfirande hemma hos Bettan ett tag, åt lite mat och sånt. Sen drog jag hem för att fixa lite och sedan dra till malin för att sen gå hem till Emma för Ronja skulle ha sin studentfest där. Men det vart ändrade planer när jag var på väg hem till Malin, för Ronja och dom skulle ut på krogen sen och då tänkte vi att vi kunde lika gärna dra hem till Micke då istället. För de hade bara varit jobbigt att gå till årby för att sedan gå tillbaka någon timme senare.
Så blev att dricka lite öl hemma hos Micke, tills vi tröttnade och bestämde oss för att kolla på en film istället. Som verkligen sög! Fattade typ ingenting av den, somnade gjorde jag nästan också.

Idag har jag inte gjort nånting nästan, håller på och storstädar, rensar bland massa papper och skit. Men tog en lite paus ett tag för Malin kom hit med lilla söta Ludde. Dom har precis gått nu så jag ska väl fortsätta nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0